Funkcionalitás

A Libra Szoftver célja, hogy a LIBRA VIRTUA szolgáltatás keretében minden általános ügyviteli és vállalatirányítási modulját kínálja, ezzel egy, a hazai piacon egyedülálló szolgáltatási portfoliót kialakítva.

Rendel modul

A kis- és középvállalkozások klasszikus kereskedelmi, beszerzési, üzleti feladatait segítő funkció, a vevői és szállítói megrendeléseket, ajánlatkéréseket és visszaigazolásokat tartja nyilván. Az egyes bizonylatok adatai egymásba ágyazhatóak, másolhatóak annak érdekében, hogy könnyítsék az üzletszerzést és a vevők kiszolgálását. Az elfogadott ajánlatot több más alrendszer is használja, mint pl.: a Téma (szerződésekhez köthető), Készlet (szállító levélhez felhasználható), Számla (a rendelésből számlát lehet előkészíteni).

További videók

Mérleg

A Libra3s vállalatirányítási rendszer Mérleg modulja

Likvid

A Libra3s ügyviteli rendszer Likvid funkciója

Pénztár

A Libra3s vállalatirányítási rendszer Pénztár modulja

Számla

Az integrált vállalatirányítási rendszer Számla funkciója

Tárgyi

Az integrált vállalatirányítási rendszer Tárgyi funkciója

CashCenter

A vállalatirányítási rendszer CashCenter modulja

Készlet

A Libra3s vállalatirányítási rendszer Készlet modulja

Rendel

A kis- és középvállalkozások klasszikus kereskedelmi funkció

Gyártás

A vállalat termelési folyamatainak menedzselése

CRM

A vállalat értékesítési és marketingstratégiájának továbbfejlesztésére alkalmas

Kontrolling

A Libra3s Kontrolling modulja kiterjed a vállalati célok meghatározására

InfoCenter

A Libra3s rendszer funkciójában berögzített adatait összegyűjtő